Haberler
28.09.2018 10:41
Fakültemiz Biyoloji ve Mol. Biyo.programlarına yeni başlayan öğrencilerimiz için "Tanıtım ve Oryantasyon Programı " düzenledi. Program, Dekanımız, Dekan yardımcımız, bölüm öğretim üyeleri, elemanları ve idari personeli, öğrenciler ve öğrenci ailelerinin katılımıyla 28.09.2018 Cuma günü saat 14:30'da Genel Biyoloji Laboratuvarı'nda gerçekleştirildi.









Diğer Haberler
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 1002 Başarısı
Fakültemiz Kimya Bölümü'nden Patent ...
Şampiyonluk Kupası Fen Fakültesi’nin ...
Kimya Bölümü Öğrencilerinden Eti ...
Özbekistan Navoi İnovasyon ...
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor ...