Haberler
07.05.2026 19:00
Fakülteler Arası Kadın Basketbol Turnuvası'nda başarılı performansını sürdüren takımımız, son maçta Veteriner Fakültesi karşısında hükmen galip gelerek turnuvayı şampiyon olarak tamamladı.
Turnuva boyunca ortaya koydukları mücadele, takım ruhu ve azimleriyle bizlere büyük gurur yaşatan sporcularımızı ve emeği geçen herkesi yürekten tebrik ediyoruz.
Diğer Haberler
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 1002 Başarısı
Fakültemiz Kimya Bölümü'nden Patent ...
Şampiyonluk Kupası Fen Fakültesi’nin ...
Kimya Bölümü Öğrencilerinden Eti ...
Özbekistan Navoi İnovasyon ...
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor ...