Haberler
27.03.2026 16:00
TÜBİTAK tarafından yürütülen Bilim Söyleşileri programı kapsamında, Fakültemiz Biyoloji Bölümü öğretim üyelerinden Prof. Dr. Sevda Kırbağ tarafından Diyarbakır’da iki ayrı bilim söyleşisi gerçekleştirildi.
“Yenilebilir Mantarların Besinsel ve Tıbbi Özellikleri” başlıklı ilk söyleşi, 26 Mart 2026 tarihinde saat 11.00’de Borsa İstanbul Karacadağ Ortaokulu’nda gerçekleştirildi. Aynı gün saat 13.30’da ise ikinci söyleşi Şehit Mehmet Hüseyin Balta Ortaokulu’nda gerçekleştirildi.
Söyleşiler kapsamında yenilebilir mantarların besin değeri, insan sağlığı açısından önemi ve tıbbi kullanım alanlarına ilişkin bilgiler sunuldu.
Program sonunda katkılarından dolayı Prof. Dr. Sevda Kırbağ’a teşekkür belgesi verildi.
Diğer Haberler
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 1002 Başarısı
Fakültemiz Kimya Bölümü'nden Patent ...
Şampiyonluk Kupası Fen Fakültesi’nin ...
Kimya Bölümü Öğrencilerinden Eti ...
Özbekistan Navoi İnovasyon ...
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor ...