Haberler
23.12.2024 10:21
F. Ü. Merkez Laboratuvarı Müdürü Prof. Dr. Fahrettin YAKUPHANOĞLU tarafından Biyoloj/Moleküler Biyoloji Bölümü öğrencilerine 20 Aralık 2024 saat 14.00' da Prof. Dr. Bahaeddin Ögel Konferans Salonu' nda Nanobiyoteknoloji konferansı verildi.
Diğer Haberler
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 1002 Başarısı
Fakültemiz Kimya Bölümü'nden Patent ...
Şampiyonluk Kupası Fen Fakültesi’nin ...
Kimya Bölümü Öğrencilerinden Eti ...
Özbekistan Navoi İnovasyon ...
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor ...