Haberler
10.11.2023 22:01
Fen Fakültesi Kimya Bölümüne yeni gelen öğrenciler, düzenlenen törenle beyaz önlüklerini giyerek kimyager olma yolunda ilk adımlarını attılar.
Bahaeddin Ögel Konferans salonunda gerçekleşen törene, Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mikail ET, Dekan yardımcısı Prof. Dr. Mediha KÖK, Kimya Bölümü öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Törende bir konuşma yapan Kimya Bölüm Başkanı Prof. Dr. Kadir DEMİRELLİ, beyaz önlüğün; disiplin, şeffaflık, adalet ve dürüstlüğün bir sembolü olduğunu belirterek, öğrencilerin çağın gereklerine uygun yetkinliklerle donanmak ve yetişmek üzere bilime önem vermesi gerektiğini belirtti.
Prof. Dr. DEMİRELLİ son olarak üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Fahrettin GÖKTAŞ başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti.
Konuşmaların ardından Fen Fakültesi Kimya Bölümünü kazanan öğrencilere beyaz önlükleri giydirildi.
Diğer Haberler
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 2237-A BAŞARISI
TÜBİTAK 1002 Başarısı
Fakültemiz Kimya Bölümü'nden Patent ...
Şampiyonluk Kupası Fen Fakültesi’nin ...
Kimya Bölümü Öğrencilerinden Eti ...
Özbekistan Navoi İnovasyon ...
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor ...